czwartek, 16 października 2014

#7. Back for you.

Hejka, wracam do was po długiej przerwy.
Co tam u mnie? Hym liceum to już nie to samo co gimnazjum :( niestety.
Mam nadzieję, że w drugim semestrze będzie lepiej :)
Zapraszam was na moją stronkę
Postanowiłam założyć na fb stronkę z opowiadaniami ;)
będzie nazywała się "Nasze wspólne story".
Jak już założę to wstawię linka. Mam nadzieje, że będziecie czytać.
Jakiś czas temu miałam ognisko klasowe xdd było fajnie.
Za mną już 2 wycieczki 1. do Palmir, a 2. do kina na film "Miasto 44".
Ten film zrył mi psychikę, nie polecam ludziom o słabych nerwach.
Za dużo krwi jak dla mnie :[
Coś jeszcze? Chyba nie? łapcie mojego aska http://ask.fm/Edyta169
Czekam na pytania :D

Pozdrawiam Edyta :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech :)